La nivel local – SNG sustine LDIR
Campaniile, de orice tip, sunt organizate de oameni pentru oameni. La Medias, Let’s do it Romania a dezvoltat o campanie de popularizare adresata locuitorilor orasului, campanie pe care o voi denumi in continuare, Let’s do it Medias, a fost fara doar si poate un succes. Am aratat ca putem sa fim o echipa si ca , asa cum imi place mie sa spun, “Let’s do it”, a devenit un Concept.
Let’s do it, Medias a avut parte de…de toate.. chiar si de momente grele, momente ce au generat colaborari si colaborari ce au generat prietenii. Let’s do it, Medias a avut parte si de un imn…
Ivan Ioan – Imn Let’s Do It Medias
Si pentru ca am fost copii cuminti, intelegatori, harnici am avut parte si de o zi de 25 septembrie, splendida, cu soare numai buna de halaiduit…dupa mormane de gunoi.
Si pentru ca toate acestea s-au intamplat, am avut parte si de un premiu, de care ne-am bucurat si inca ne bucuram.
Blogul “SNG sustine LDIR” a castigat in cadrul celei de a doua editii a ” Medias Blog Awards”, organizat de ATE Dianthus Medias, LOCUL 1 LA SECTIUNEA ONG/SOCIAL
La nivel national – ”Let’s do it, Romania”
“Let’s Do It, Romania! – Curatenie in toata tara, intr-o singura zi” a fost desemnata castigatoare la categoria de “cel mai mare proiect de implicare sociala”.
Miercuri, 6 octombrie 2010 a avut loc la Palatul Parlamentului cea de-a 8a editie a Romanian PR Award, cea mai importanta competitie nationala a industriei de relatii publice. Let’s Do It, Romania! a urcat pe cea mai inalta treapta a podiumului si a castigat Golden Award for Excellence la categoria „Organizatii non-guvernamentale. Societate civila”.
„Let’s Do It, Romania! – Curatenie in toata tara, intr-o singura zi” s-a bucurat de aprecierea juriului format din specialisti in comunicare si relatii publice care au desemnat-o castigatoare pe baza rezultatelor pe care campania a reusit sa le obtina si prin care a demonstrat ca isi merita titlul de „cel mai mare proiect de implicare sociala”: peste 180 000 de voluntari care au iesit la curatenie pe 25 septembrie, peste 6000 de voluntari implicati in etapele de organizare ale proiectului, realizarea primei harti a deseurilor din Romania, implicarea a peste 20 de persoane publice ca ambasadori a proiectului, blog-ul care a ajuns pe locul 1 in topul celor mai influente bloguri ZeList, cea mai mare cauza de pe Facebook din Romania, realizarea unui imn al campaniei.
[Peste 150.000 de romani au iesit la curatenia nationala]
“Let`s Do It, Romania!” este cel mai mare proiect de voluntariat organizat pana in prezent in Romania, care a avut ca obiectiv curatarea mormanelor de gunoi generate in arealele naturale ale tarii, intr-o singura zi. Si a reusit! Ziua de Curatenie Nationala a fost 25 septembrie 2010, zi in care peste 180 000 de locuitori ai Romaniei au aratat ca se poate si ca Romania poate fi o tara mai curata, datorita celor care s-au unit pentru acesta cauza comuna. Ideea a fost implementata cu succes si in Estonia (2008), Letonia si Lituania (2009), Portugalia (martie 2010) si Slovenia (aprilie 2010).